Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: C 13 114/4
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
127
Diametru interior [mm]
64
Diametru interior 1 [mm]
8,5
Înaltime [mm]
295
Nr. articol al accesoriului recomandat
CF 600
Incarcare date...
RENAULT TRUCKS
VOLVO
GUELDNER
LINDE
KRAMER
KRAMER
MERCEDES-BENZ
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
LINDE
HOLDER
HOLDER
BOMAG
SULLAIR
VAG
BOSCH
AEBI
EUROFILTER
STEYR
BOSCH
EICHER
MEAT & DORIA
NISSAN
EUROFILTER
TEHO
BOSCH
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
KRAMER
TEHO
UFI
FEBI BILSTEIN
MONARK
STEYR
STEYR
CASE IH
CASE IH
MASSEY FERGUSON
HANOMAG HENSCHEL
CASE IH
ATLAS WEYHAUSEN
SULLAIR
FAUN
FRAD
WIX FILTERS
DONIT FILTER
FORD
FORD
SULLAIR
LIEBHERR
VALEO
SULLAIR
MAPCO
DAF
CATERPILLAR
STEYR
STEYR
LIEBHERR
RENAULT TRUCKS
HOFFER
HAKO
LIEBHERR
FIAT
BOSCH
CROSLAND
KRAMER
GENERAL MOTORS
TECNOCAR
PUROLATOR
PURFLUX
GUD FILTERS
BLUE PRINT
UNICO FILTER
DELPHI
FLEETGUARD
KNECHT
P.B.R.
FILTRON
CHAMP
AIR REFINER
COOPERS
OEM
FRAM
CLAAS
DIGÖMA
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
JAPANPARTS
LAUTRETTE
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
GIF FILTER
GIF FILTER
ASAS
FIL FILTER
JAPANPARTS
ARMAFILT
LUBERFINER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
AMC Filter
DONALDSON
BALDWIN
ACDelco
ACDelco
PUROLATOR
QUINTON HAZELL
MISFAT
SOFIMA
BOSCH
BOSCH
SCT Germany
MOTAQUIP
PZL SEDZISZOW
WOODGATE
FENDT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.