Filtru aer VW 1,1-1,3B GOLF -85 Marire poza

Filtru aer VW 1,1-1,3B GOLF -85

OEM: C 2536
Cod webshop: W02366596
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Diametru exterior
245
Diametru interior [mm]
175
Diametru interior 1 [mm]
175
Înaltime [mm]
48
Incarcare date...
OEM
VAG
UFI
MONARK
UFI
UFI
DONITFILTER
FORD
FORD
VALEO
VALEO
OPEL
MAPCO
MAPCO
VAUXHALL
VAUXHALL
GENERALMOTORS
GENERALMOTORS
OPEL
OPEL
OPEL
LUCASELECTRICAL
CITROËN
OPEL
VAUXHALL
GENERALMOTORS
BOSCH
BOSCH
CROSLAND
TECNOCAR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
BOSCH
TECNOCAR
PURFLUX
FILTRAK
PURFLUX
UNICOFILTER
DELPHI
BOSCH
PUROLATOR
COOPERS
KNECHT
GUDFILTERS
P.B.R.
P.B.R.
CHAMP
FILTRON
TJFILTERS
TJFILTERS
BOSCH
FRAM
FRAM
HENGSTFILTER
HENGSTFILTER
LUCASELECTRICAL
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
TEHO
COOPERSFIAAMFILTERS
GIFFILTER
GIFFILTER
GIFFILTER
UNIPART
ASAS
FILFILTER
ARMAFILT
ARMAFILT
MAHLEFILTER
TEHO
MAHLEFILTER
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
ALCOFILTER
ALCOFILTER
MISFAT
ACDelco
ACDelco
PUROLATOR
QUINTONHAZELL
FRAD
MISFAT
SOFIMA
SOFIMA
BOSCH
SCTGermany
MOTAQUIP
CHAMPION
PZLSEDZISZOW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.