Filtru aer TOYOTA 1,6-2,0 Marire poza

Filtru aer TOYOTA 1,6-2,0

OEM: ADT32230
Cod webshop: W02174894
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 22.12 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
307,5
Grosime [mm]
41,5
Greutate (în kg)
0,360
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BOSCH
BOSCH
MAGNETIMARELLI
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
LEXUS
KOSHIMO
BOSCH
ASHIKA
JAPKO
KAGER
UFI
MEYLE
MASTER-SPORT
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAPCO
STELLOX
STELLOX
SAKURAAutomotive
TECNOCAR
DENCKERMANN
KAISHIN
PURFLUX
1AFIRSTAUTOMOTIVE
UNICOFILTER
PROFIT
FLEETGUARD
GOODWILL
FILTRON
BORG&BECK
MANN-FILTER
FRAM
CHAMPION
COMLINE
COMLINE
HENGSTFILTER
MAGNETIMARELLI
OPENPARTS
MECAFILTER
MECAFILTER
KAMOKA
DJPARTS
FI.BA
JAPANPARTS
MGA
FILFILTER
IPSParts
MEAT&DORIA
HERTH+BUSSJAKOPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLEFILTER
CLEANFILTERS
MDR
HOFFER
ALCOFILTER
ALCOFILTER
MISFAT
MULLERFILTER
COOPERSFIAAMFILTERS
PARTS-MALL
PATRON
QUINTONHAZELL
SOFIMA
SCTGermany
WILMINKGROUP
ASHUKI
NPS
NPS
AMCFilter
CHAMPION
CHAMPION
VAICO
MOTAQUIP
WIXFILTERS
QHTalbros
MAGNETIMARELLI
UNIFLUXFILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.