Filtru aer RENAULT 1,1-1,4 C1J/C2J CLIO Marire poza
Filtru aer RENAULT 1,1-1,4 C1J/C2J CLIO Filtru aer RENAULT 1,1-1,4 C1J/C2J CLIO

Filtru aer RENAULT 1,1-1,4 C1J/C2J CLIO

OEM: A575
Cod webshop: W02206068
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Diametru exterior
245
Diametru interior [mm]
185
Înaltime [mm]
62
Incarcare date...
FORD
GUELDNER
BOSCH
CHAMPION
CHAMPION
WIXFILTERS
BOSCH
LADA
TEHO
UFI
UFI
FORD
FORD
WIXFILTERS
FORD
VALEO
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
FORD
RENAULT
RENAULT
SAAB
SAAB
SAAB
SAAB
SAAB
SAAB
SAAB
CROSLAND
FORD
RENAULT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PUROLATOR
TECNOCAR
PURFLUX
UNICOFILTER
FLEETGUARD
CHAMP
PEUGEOT
PUROLATOR
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
COOPERS
COOPERS
COOPERS
P.B.R.
WIXFILTERS
A.P.
A.P.
BOSCH
CHAMP
FILTRON
BOSCH
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
FRAM
HENGSTFILTER
MOTORCRAFT
BOSCH
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
ROVER/AUSTIN
MECAFILTER
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
UNIPART
TEHO
BOSCH
A.P.
A.P.
TEHO
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
SPIDAN
ALCO(ZYPERN)
DONALDSON
BOSCH
AC
AC
AC
PUROLATOR
QUINTONHAZELL
QUINTONHAZELL
SOFIMA
BOSCH
SOFIMA
DELPHI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.