Filtru aer CITROEN 1,8D/1,9D BERLINGO/ZX/ Marire poza

Filtru aer CITROEN 1,8D/1,9D BERLINGO/ZX/

OEM: E184L
Cod webshop: W02203111
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru exterior
163
Diametru interior 1 [mm]
120
Diametru interior 2 [mm]
120
Înaltime [mm]
124
Incarcare date...
OEM
KOLBENSCHMIDT
VAICO
PEUGEOT
CHAMPION
CHAMPION
QUINTONHAZELL
WIXFILTERS
WIXFILTERS
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OEM
TEHO
GENERALMOTORS
PEUGEOT
TEHO
UFI
TEHO
KOLBENSCHMIDT
FORD
FORD
FORD
VALEO
MAPCO
PEUGEOT
MAPCO
CROSLAND
CITROËN
CROSLAND
CITROËN
CITROËN
TALBOT
BOSCH
CITROËN
CITROËN
CITROËN
CITROËN
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
PUROLATOR
VIC
TECNOCAR
FILTRAK
CITROËN
FILTRAK
TECNOCAR
BLUEPRINT
UNICOFILTER
DELPHI
DELPHI
COOPERS
COOPERS
PBR
PEUGEOT
PBR
A.P.
CHAMP
FILTRON
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
CITROËN
PEUGEOT
LUCASELECTRICAL
PEUGEOT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
SogefiPro
GIFFILTER
GIFFILTER
UNIPART
UNIPART
PEUGEOT
FILFILTER
NIPPARTS
ARMAFILT
BOSCH
KNECHT
CLEANFILTERS
CLEANFILTERS
SPIDAN
SPIDAN
ALCOFILTER
PEUGEOT
BALDWIN
ACDelco
ACDelco
QUINTONHAZELL
MISFAT
BOSCH
SOFIMA
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.