Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 30352
Cod webshop: W02194983
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 21.51 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime [mm]
123
Diametru interior [mm]
120
Diametru exterior
168
Greutate (în kg)
0,19
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
MECAFILTER
MECAFILTER
PEUGEOT
BOSCH
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
PROFIT
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
KOSHIMO
MAXGEAR
MEYLE
UFI
UFI
AUTOMEGA
JPGROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAPCO
MAPCO
SWAG
KAGER
STELLOX
STELLOX
TOPRAN
CITROËN
PURFLUX
DENCKERMANN
DENCKERMANN
PURFLUX
TECNOCAR
MFILTER
KAGER
TECNOCAR
PURFLUX
1AFIRSTAUTOMOTIVE
UNICOFILTER
FILTRON
JCPREMIUM
JCPREMIUM
BORG&BECK
BORG&BECK
MANN-FILTER
JPGROUP
FRAM
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
HENGSTFILTER
COMLINE
OPENPARTS
MECAFILTER
MECAFILTER
KAMOKA
CITROËN
OPTIMAL
OPTIMAL
KLAXCARFRANCE
MGA
COOPERSFIAAMFILTERS
FILFILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLEFILTER
KNECHT
PEUGEOT
MAHLEFILTER
CLEANFILTERS
ALCOFILTER
MULLERFILTER
PATRON
QUINTONHAZELL
QHTalbros
QHTalbros
MISFAT
MISFAT
CITROËN
SOFIMA
SOFIMA
SCTGermany
STARLINE
VAICO
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
WIXFILTERS
QHTalbros
CITROËN
QHTalbros
QHTalbros
OEM

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.