Filtru aer secundar MERCEDES-BENZ OM314/364 (TRACTOR) Marire poza

Filtru aer secundar MERCEDES-BENZ OM314/364 (TRACTOR)

OEM: CF 1000
Cod webshop: W02313117
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 123.72 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
110
Diametru interior [mm]
96
Diametru interior 1 [mm]
17
Diametru exterior 1 [mm]
100
Înaltime [mm]
374
pentru numar articol
C 20 325/2
Incarcare date...
OEM
CLAAS
LINDE
CLAAS
MISFAT
BOSCH
SOFIMA
KNECHT
SCTGermany
WOODGATE
CLAAS
VOLVO
VOLVO
VOLVO
FRAD
ISUZU
KOMATSU
BOSCH
MERCEDES-BENZ
STEYR
CASEIH
STEYR
IVECO
IVECO
DEUTZ-FAHR
UFI
DT
CASEIH
CLAAS
KAELBLE
ATLASWEYHAUSEN
HAMM
FAUN
JOHNDEERE
WIXFILTERS
DONITFILTER
RENAULTTRUCKS
RENAULTTRUCKS
MTU
LIEBHERR
SULLAIR
STEYR
STEYR
VOLVO
VOLVO
VOLVO
FEBIBILSTEIN
BOMAG
DAF
LIEBHERR
ENASA
RENAULTTRUCKS
O&K
O&K
POCLAIN
FEBIBILSTEIN
ZETOR
CROSLAND
TECNOCAR
PUROLATOR
PURFLUX
GUDFILTERS
FLEETGUARD
PUROLATOR
P.B.R.
FILTRON
FAUN
AIRREFINER
UNICOFILTER
JOHNDEERE
COOPERS
TJFILTERS
FRAM
DIGÖMA
HENGSTFILTER
POCLAIN
POCLAIN
O&K
LAUTRETTE
SogefiPro
GIFFILTER
GIFFILTER
RYCO
ASAS
FILFILTER
ARMAFILT
LUBERFINER
CLAAS
KNECHT
PUROLATOR
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
CLEANFILTERS
ALCOFILTER
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
JOHNDEERE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.