Filtru aer secundar DEUTZ Marire poza

Filtru aer secundar DEUTZ

OEM: CF 1200
Cod webshop: W02166576
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 151.36 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
121
Diametru interior [mm]
105
Diametru interior 1 [mm]
17
Diametru exterior 1 [mm]
112
Înaltime [mm]
381
pentru numar articol
C 23 440/1
pentru numar articol
C 23 440/4
pentru numar articol
C 23 440/3
Incarcare date...
OEM
CLAAS
MERCEDES-BENZ
VOLVO
FRAD
O&K
BOSCH
IVECO
DEUTZ-FAHR
UFI
DT
KAELBLE
SULLAIR
ATLASWEYHAUSEN
FAUN
AHLMANN
FIAT
IVECO
DEUTZ-FAHR
SPERRYNEWHOLLAND
VOLVO
DONITFILTER
BOMAG
RENAULTTRUCKS
TEREX
LIEBHERR
DT
VOLVO
ENASA
FIATALLIS
O&K
SPERRYNEWHOLLAND
CLAAS
SULLAIR
CROSLAND
STEYR
TECNOCAR
PUROLATOR
PURFLUX
GUDFILTERS
FLEETGUARD
PUROLATOR
CLAAS
P.B.R.
FILTRON
AIRREFINER
UNICOFILTER
JOHNDEERE
COOPERS
FRAM
DIGÖMA
DIGÖMA
HENGSTFILTER
BOSCH
LAUTRETTE
SogefiPro
COOPERSFIAAMFILTERS
GIFFILTER
GIFFILTER
ASAS
FILFILTER
ARMAFILT
LUBERFINER
VOLVO
KNECHT
PUROLATOR
MAHLEFILTER
MAHLEFILTER
CLEANFILTERS
ALCOFILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
VOLVO
MISFAT
SOFIMA
KNECHT
SCTGermany
WOODGATE
VOLVO

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.