Filtru aer RENAULT 1,5DCI Marire poza

Filtru aer RENAULT 1,5DCI

OEM: ADN12260
Cod webshop: W02140875
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 22.47 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
375
Grosime [mm]
76
Greutate (în kg)
0,290
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
ASHUKI
MECAFILTER
RENAULT
NISSAN
RENAULT
NISSAN
RENAULT
NISSAN
NISSAN
RENAULT
KRAFTAUTOMOTIVE
KOSHIMO
KAGER
MEAT&DORIA
HOFFER
WILMINKGROUP
ASHIKA
JAPKO
MECAFILTER
MAXGEAR
UFI
ASAM
AUTOMEGA
BOSCH
MASTER-SPORT
JPGROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETIMARELLI
MAGNETIMARELLI
MAPCO
TOPRAN
STELLOX
PROFIT
DACIA
RENAULT
DACIA
KAISHIN
PURFLUX
DENCKERMANN
SAKURAAutomotive
TECNOCAR
1AFIRSTAUTOMOTIVE
UNICOFILTER
MAGNETIMARELLI
FILTRON
FRIGAIR
JCPREMIUM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
CHAMPION
HENGSTFILTER
OPENPARTS
COMLINE
MAGNETIMARELLI
MECAFILTER
MECAFILTER
KAMOKA
KLAXCARFRANCE
JAPANPARTS
MGA
FI.BA
FILFILTER
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
MAGNETIMARELLI
NIPPARTS
HERTH+BUSSJAKOPARTS
MFILTER
KNECHT
MAHLEFILTER
CLEANFILTERS
MDR
ALCOFILTER
NPS
AMCFilter
MEYLE
MISFAT
MISFAT
MULLERFILTER
COOPERSFIAAMFILTERS
PATRON
QUINTONHAZELL
SOFIMA
SCTGermany
STARLINE
CHAMPION
NISSAN
VAICO
WIXFILTERS
QHTalbros
QHTalbros
QHTalbros
UNIFLUXFILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.