Filtru aer RENAULT 1,4-1,7 TRAFIC/FUEGO Marire poza

Filtru aer RENAULT 1,4-1,7 TRAFIC/FUEGO

OEM: C 1362
Cod webshop: W02214679
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Numar minim de produse in comanda: 1
Doresc informatieDoresc info pret...
Diametru exterior
128
Diametru interior [mm]
86
Diametru interior 1 [mm]
86
Înaltime [mm]
173
Incarcare date...
OEM
RENAULT
RENAULTTRUCKS
BOSCH
ACDelco
MISFAT
SOFIMA
BOSCH
SCTGermany
MOTAQUIP
MOTAQUIP
CHAMPION
PZLSEDZISZOW
BOSCH
BOSCH
FORD
EUROFILTER
FRAD
TEHO
DAF
UFI
ASTONMARTIN
VOLVO
VOLVO
DONITFILTER
WIXFILTERS
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
TEHO
FORD
VALEO
MAPCO
TEHO
MAGNETIMARELLI
HAKO
RENAULT
RENAULTTRUCKS
RENAULT
RENAULTTRUCKS
CITROËN
RENAULT
GENERALMOTORS
HAKO
CROSLAND
LUCASELECTRICAL
BOSCH
BOSCH
ASTONMARTIN
PURFLUX
BOSCH
PUROLATOR
PUROLATOR
FILTRAK
TECNOCAR
UNICOFILTER
BOSCH
DELPHI
CHAMP
LUBERFINER
PUROLATOR
KNECHT
COOPERS
GUDFILTERS
P.B.R.
CHAMP
FILTRON
FILTRON
TJFILTERS
FRAM
FRAM
FRAM
LUCASELECTRICAL
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
BOSCH
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
LAUTRETTE
PUROLATOR
COOPERSFIAAMFILTERS
GIFFILTER
UNIPART
ASAS
FILFILTER
ARMAFILT
MAHLEFILTER
CLEANFILTERS
ALCOFILTER
BALDWIN
ACDelco

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.