Filtru aer RENAULT 1,2 Marire poza

Filtru aer RENAULT 1,2

OEM: ADN12245
Cod webshop: W02329324
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 29.17 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Grosime [mm]
178
Greutate (în kg)
0,2
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BOSCH
MECAFILTER
HOFFER
WILMINKGROUP
NISSAN
KRAFTAUTOMOTIVE
KOSHIMO
MECAFILTER
ASHIKA
JAPKO
MAXGEAR
UFI
MASTER-SPORT
UFI
AUTOMEGA
MEYLE
JPGROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETIMARELLI
MAPCO
TOPRAN
KAGER
STELLOX
RENAULT
NISSAN
RENAULT
RENAULT
KAISHIN
TECNOCAR
DENCKERMANN
SAKURAAutomotive
PURFLUX
MAGNETIMARELLI
MFILTER
1AFIRSTAUTOMOTIVE
UNICOFILTER
FILTRON
JCPREMIUM
JCPREMIUM
BORG&BECK
MANN-FILTER
FRAM
CHAMPION
MAGNETIMARELLI
HENGSTFILTER
COMLINE
OPENPARTS
MECAFILTER
MECAFILTER
BOSCH
KAMOKA
KLAXCARFRANCE
OPTIMAL
JAPANPARTS
PROFIT
FI.BA
MGA
COOPERSFIAAMFILTERS
FILFILTER
IPSParts
HERTH+BUSSJAKOPARTS
NIPPARTS
LYNXauto
KNECHT
MAHLEFILTER
MAGNETIMARELLI
METALLEVE
CLEANFILTERS
MDR
ALCOFILTER
ASHUKI
NPS
AMCFilter
MULLERFILTER
PATRON
QUINTONHAZELL
MAGNETIMARELLI
MISFAT
MISFAT
DOYEN
SOFIMA
SOFIMA
SCTGermany
STARLINE
VAICO
CHAMPION
WIXFILTERS
MEAT&DORIA
QHTalbros
UNIFLUXFILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.