Filtru aer FORD 1,6/2,0TD Marire poza

Filtru aer FORD 1,6/2,0TD

OEM: ADM52262
Cod webshop: W02316866
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Pret: 39.33 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Lungime [mm]
156,5
Grosime [mm]
208,5
Greutate (în kg)
0,320
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
BOSCH
AUTOMEGA
MAGNETIMARELLI
MASTER-SPORT
FORD
KRAFTAUTOMOTIVE
KOSHIMO
ASHIKA
JAPKO
MAXGEAR
MECAFILTER
UFI
KAGER
AUTOMEGA
TOPRAN
VOLVO
VOLVO
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETIMARELLI
MAPCO
STELLOX
FORD
MEYLE
FORD
FORD
KAISHIN
PURFLUX
PURFLUX
DENCKERMANN
TECNOCAR
TECNOCAR
1AFIRSTAUTOMOTIVE
FORD
MFILTER
FINWHALE
GOODWILL
FILTRON
JCPREMIUM
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
CHAMPION
PROFIT
HENGSTFILTER
SAKURAAutomotive
OPENPARTS
OPENPARTS
COMLINE
MECAFILTER
BOSCH
BOSCH
KAMOKA
OPTIMAL
JPGROUP
KLAXCARFRANCE
FI.BA
MGA
JAPANPARTS
COOPERSFIAAMFILTERS
FILFILTER
HERTH+BUSSJAKOPARTS
LYNXauto
KNECHT
MAHLEFILTER
JPGROUP
METALLEVE
MAHLEFILTER
ASHUKI
NPS
NPS
CLEANFILTERS
AMCFilter
MDR
ALCOFILTER
MULLERFILTER
MAGNETIMARELLI
COOPERSFIAAMFILTERS
PATRON
QUINTONHAZELL
MISFAT
SOFIMA
SCTGermany
STARLINE
VAICO
CHAMPION
WIXFILTERS
MAGNETIMARELLI
QHTalbros
UNIFLUXFILTERS
MAZDA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.