Filtru aer CITROEN 1,1-1,4 86- AX/BX/C15 Marire poza

Filtru aer CITROEN 1,1-1,4 86- AX/BX/C15

OEM: C 1468
Cod webshop: W02366924
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 5+
Pret: 40.22 RON
Numar minim de produse in comanda: 1
Cantitate:
+ -
Doresc informatie
Diametru exterior
136
Diametru interior [mm]
130
Diametru interior 1 [mm]
66
Diametru exterior 1 [mm]
174
Diametru interior 2 [mm]
150
Înaltime [mm]
193
Incarcare date...
OEM
TALBOT
TALBOT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
TALBOT
TALBOT
ASHIKA
FEBIBILSTEIN
TEHO
GENERALMOTORS
TEHO
UFI
UFI
TALBOT
TALBOT
TALBOT
FORD
FORD
FORD
FORD
VALEO
MAPCO
MAGNETIMARELLI
CROSLAND
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CITROËN
GENERALMOTORS
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
PURFLUX
TALBOT
TECNOCAR
BLUEPRINT
UNICOFILTER
DELPHI
KNECHT
COOPERS
P.B.R.
FILTRON
CHAMP
PEUGEOT
TJFILTERS
FRAM
FRAM
FRAM
HENGSTFILTER
LUCASELECTRICAL
LUCASELECTRICAL
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
CITROËN
JAPANPARTS
COOPERSFIAAMFILTERS
COOPERSFIAAMFILTERS
GIFFILTER
UNIPART
ASAS
FILFILTER
FILFILTER
JAPANPARTS
ARMAFILT
PEUGEOT
MAHLEFILTER
CLEANFILTERS
ALCOFILTER
ACDelco
ACDelco
ACDelco
PUROLATOR
QUINTONHAZELL
MISFAT
SOFIMA
PEUGEOT
BOSCH
SCTGermany
CHAMPION
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.