Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: BG18008
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
118
Greutate (în kg)
0,05
Numar bucati necesare
1
Diametru interior [mm]
29
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
CHRYSLER
DODGE
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
BOSCH
BOSCH
SWAG
ASHIKA
ASHIKA
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
VEMO
CHRYSLER
DODGE
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MAPCO
MAPCO
JP GROUP
JP GROUP
OEM
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
SogefiPro
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
PURFLUX
PURFLUX
FILTRON
FILTRON
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
SCT Germany
VEMO
VEMO
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.