Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 51189E
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Forma
circular
Înaltime [mm]
98
Diametru [mm]
109
Diametru interior 1 [mm]
71
Diametru interior 2 [mm]
61
Dimensiune filet
UNF 3/4-16
Incarcare date...
SEAT
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
VAICO
IHC
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
SAURER
CROSLAND
KOLBENSCHMIDT
TEHO
TEHO
DONIT FILTER
DONIT FILTER
DONIT FILTER
CROSLAND
OEM
KOLBENSCHMIDT
MAPCO
POWERPART
POWERPART
POWERPART
POWERPART
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
COOPERS
FOMOCO
PBR
PBR
PBR
MOTORCRAFT
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
TJ FILTERS
TJ FILTERS
TJ FILTERS
CHAMP
DELPHI
POWERPART
POWERPART
HENSCHEL
HENSCHEL
HENSCHEL
HENSCHEL
HENSCHEL
HENSCHEL
CHAMP
CHAMP
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
HENSCHEL
HENSCHEL
DELPHI
DELPHI
DELPHI
ALCO FILTER
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
TEHO
TEHO
FILTRON
HENSCHEL
HENSCHEL
HENSCHEL
POWERPART
QUINTON HAZELL
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
POWERPART
POWERPART
POWERPART
POWERPART
WOODGATE
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
COOPERS
COOPERS
COOPERS
COOPERS
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.