Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 15015
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Culoare
alb
Incarcare date...
KRAMER
KRAMER
KRAMER
OPEL
OPEL
OPEL
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
MANITOU
CITROËN
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
DEUTZ-FAHR
LEYLAND
LEYLAND
LEYLAND
FORD
FORD
FOMOCO
FORD
OEM
MEAT & DORIA
HOFFER
FORD
FORD
FORD
FOMOCO
FORD
UFI
OPEL
OPEL
CROSLAND
INNOCENTI
YALE&TOWNE
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
STEYR
BOSCH
CROSLAND
FORD
MAPCO
FOMOCO
GENERAL MOTORS
OPEL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
CLAAS
VAUXHALL
FOMOCO
RENAULT
BEDFORD
VAUXHALL
BEDFORD
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
BEDFORD
VAUXHALL
BEDFORD
VAUXHALL
BEDFORD
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
TRISCAN
TRISCAN
OPEL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
HAKO
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
DEUTZ-FAHR
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
KNECHT
LEYLAND
CHAMPION
CLEAN FILTERS
FOMOCO
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
KNECHT
SogefiPro
DELPHI
MANITOU
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PURFLUX
PURFLUX
CITROËN
PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
KNECHT
KNECHT
FRAM
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ACDelco
OPEL
VAUXHALL
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
ACDelco

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.