Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: BSG 90-140-002
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
93
Diametru simering [mm]
72
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
154
Incarcare date...
GUELDNER
LINDE
HAKO
STILL
BECK/ARNLEY
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
KOLBENSCHMIDT
VAG
LINDE
BOMAG
MEYLE
VAICO
VOLVO
VOLVO
STILL
BOSCH
MEAT & DORIA
FEBI BILSTEIN
UFI
LAMBORGHINI
FRAD
FRAD
MONARK
CROSLAND
TEHO
DONIT FILTER
FORD
WIX FILTERS
WIX FILTERS
VAG
PM
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
HAKO
HAKO
BSG
GENERAL MOTORS
BOSCH
A.P.
A.P.
KNECHT
BALDWIN
PBR
VIC
CHAMPION
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
TJ FILTERS
MOTORCRAFT
DELPHI
UNIPART
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
BOSCH
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
CHAMP
SPIDAN
ARMAFILT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
TEHO
FILTRON
BOSCH
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
ACDelco
ACDelco
FRAM
LUBERFINER
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
KANGNAM
SOFIMA
SOFIMA
PUROLATOR
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
GUD FILTERS
COOPERS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.