Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: QFL0138
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
88,5
Dimensiune filet
UNF 3/4''-16
Diametru exterior
95,5
Tip supapa
supapa de presiune
Tip filtru
Filtru insurubabil
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Diametru simering [mm]
71,5
Incarcare date...
KOLBENSCHMIDT
BOSCH
FORD
MOTOKOV
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
TOYOTA
DENSO
ALFA ROMEO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
VOLVO
VOLVO
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
TOYOTA
DAIHATSU
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
DAIHATSU
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
NISSAN
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
CROSLAND
MOTOKOV
MOTOKOV
CHRYSLER
MOTOKOV
DAIHATSU
TEHO
TOYOTA
VOLVO
CROSLAND
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MOTOKOV
MOTOKOV
FIAT-HITACHI
MOTOKOV
BOSCH
TOYOTA
MOTOKOV
BALDWIN
PBR
CHAMPION
VIC
VIC
MOTOKOV
TS-UNION
VIC
MOTOKOV
MOTOKOV
CLEAN FILTERS
AMC Filter
LUCAS ELECTRICAL
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAURAK
LAUTRETTE
MOTOKOV
LAUTRETTE
TJ FILTERS
SogefiPro
DELPHI
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MOTOKOV
AMC Filter
MOPAR PARTS
MOPAR PARTS
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
PURFLUX
CHAMP
MOTOKOV
ARMAFILT
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
HURTH
TEHO
MOTOKOV
FILTRON
BOSCH
DONALDSON
CHAMP
FRAM
FRAM
POWERPART
MOTOKOV
OEM
SOFIMA
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
ALCO FILTER
SOLO
MICRONAIR
MOTOKOV
AMC Filter
MOTOKOV
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
MOTOKOV
MOTOKOV
GUD FILTERS
COOPERS
GUELDNER
FILTREC
MOTOKOV
FILTREC
MOTOKOV

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.