Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: QFL0062
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
121,5
Dimensiune filet
M 20X1,5
Diametru exterior
75
Tip supapa
supapa de presiune
Tip filtru
Filtru insurubabil
Articol extins/Info extins 2
cu ventil blocare retur
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
PEUGEOT
MOTOKOV
MOTOKOV
UFI
KOLBENSCHMIDT
FRAD
CROSLAND
MOTOKOV
TEHO
FORD
FORD
FORD
FORD
CITROËN
FIAT
FIAT
CITROËN
FIAT
CITROËN
CITROËN
CITROËN
FIAT
LUCAS ELECTRICAL
CITROËN
CITROËN
CITROËN
FIAT
CITROËN
RENAULT
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
BOSCH
MOTOKOV
FOMOCO
KNECHT
MAHLE FILTER
PBR
MOTOKOV
MOTOKOV
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
LAURAK
LAUTRETTE
MOTOKOV
LAUTRETTE
MOTOKOV
CHAMPION
MOTOKOV
MOTOKOV
TJ FILTERS
MOTOKOV
MOTOKOV
SogefiPro
DELPHI
UNIPART
MOTOKOV
MOTOKOV
PUROLATOR
UNICO FILTER
DELPHI
PURFLUX
CHAMP
MOTOKOV
MOTOKOV
CITROËN
SPIDAN
MOTOKOV
ARMAFILT
KNECHT
MAHLE FILTER
HURTH
TEHO
HURTH
TEHO
MOTOKOV
FILTRON
BOSCH
FRAM
FRAM
FRAM
POWERPART
MOTOKOV
OEM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTOKOV
ALCO FILTER
MOTOKOV
MOTOKOV
MANN-FILTER
WIX FILTERS
AC
AC
MOTOKOV
GUELDNER
COOPERS
COOPERS
FILTREC
MOTOKOV

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.