Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: QFL0110
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
167
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru exterior 1 [mm]
90,5
Diametru exterior 2 [mm]
88
Diametru interior 1 [mm]
12
Diametru interior 2 [mm]
25
Incarcare date...
MEYLE
CROSLAND
CITROËN
FORD
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MOTOKOV
MOTOKOV
FRAD
UFI
VAICO
MOTOKOV
MOTOKOV
FEBI BILSTEIN
BECK/ARNLEY
RENAULT
FORD
TEHO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
SSANGYONG
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MAPCO
MERCEDES-BENZ
SSANGYONG
BOSCH
PM
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
AC
PBR
MOTOKOV
MOTOKOV
COOPERS
MOTOKOV
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HURTH
TEHO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTOKOV
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
MOTOKOV
MOTOKOV
SogefiPro
TJ FILTERS
DELPHI
GUD FILTERS
COOPERS
UNIPART
MOTOKOV
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KNECHT
MAHLE FILTER
PUROLATOR
MOTOKOV
PURFLUX
CHAMP
FLEETGUARD
UNICO FILTER
UNICO FILTER
MOTOKOV
MOTOKOV
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
FILTREC
MOTOKOV
CLEAN FILTERS
MOTOKOV
MOTOKOV
TECNOCAR
ARMAFILT
FILTRON
MOTOKOV
KNECHT
MAHLE FILTER
DONALDSON
BALDWIN
CHAMP
BOSCH
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MOTOKOV
POWERPART
OEM
QUINTON HAZELL
MOTOKOV
REMKAFLEX
SOFIMA
SOFIMA
MOTOKOV
AMC Filter
MOTOKOV
MOTOKOV
MOTIP
WIX FILTERS
MOTOKOV
CHAMPION
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.