Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: F-534
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
79
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FORD
FORD
FORD
PEUGEOT
PEUGEOT
FORD
VAG
FRAD
MAZDA
CROSLAND FILTERS
VAG
CROSLAND FILTERS
UFI
UFI
UFI
UFI
CROSLAND FILTERS
TEHO
TEHO
DONIT FILTER
DONIT FILTER
DONIT FILTER
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
RENAULT
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
FOMOCO
FRAD
GENERAL MOTORS
CATERPILLAR
BLUE PRINT
PBR
PBR
PBR
PBR
PBR
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
OEM
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
DELPHI
DELPHI
DELPHI
GIF FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
VAG
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
CHAMP
CHAMP
CHAMP
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
TEHO
FILTRON
FILTRON
FILTRON
PUROLATOR
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
ALCO FILTER
ASAS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
WIX FILTERS
ACDelco
COOPERS
COOPERS
COOPERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.