Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: F-506
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
108
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
135
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1,2
Incarcare date...
LAMBORGHINI
SAME
HÜRLIMANN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ALLIS-CHALMERS
VAG
FIAT
IVECO
IVECO
FIAT
IVECO
FIAT-HITACHI
NEW HOLLAND
NEW HOLLAND
FIATAGRI
CROSLAND FILTERS
UFI
UFI
UFI
UFI
SAME
LAMBORGHINI
HÜRLIMANN
PERKINS
FIAT
FIAT
ALLIS-CHALMERS
TEHO
FRAD
TEHO
FIAT
FIAT
FIAT
DONIT FILTER
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
BRAUD
ALLIS-CHALMERS
FIAT
IVECO
FIAT
FIAT
CASE IH
FIAT
FORD
WIX FILTERS
CROSLAND FILTERS
FIAT
IVECO
FIAT
ALLIS-CHALMERS
FIAT
ALLIS-CHALMERS
GENERAL MOTORS
BOSCH
FOMOCO
COOPERS
PBR
BALDWIN
SAKURA
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
FORD
MECAFILTER
OEM
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
LUBERFINER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
COOPERS
COOPERS
COOPERS
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
TEHO
FRAM
DONALDSON
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
PUROLATOR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
ASAS
ASAS
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
COOPERS
RYCO
COOPERS
FIL FILTER
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.