Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: F-501
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
93
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
BECK/ARNLEY
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FORD
FORD
FORD
PEUGEOT
FORD
FORD
HOFFER
HOFFER
HOFFER
FORD
DITCH WITCH
MAZDA
MAZDA
FOMOCO
FORD
FORD
CROSLAND FILTERS
UFI
UFI
UFI
DONIT FILTER
TEHO
FORD
RENAULT
CATERPILLAR
BLUE PRINT
BALDWIN
PBR
SAKURA
SAKURA
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
OEM
JAPANPARTS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
UNIPART
UNIPART
UNIPART
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
PURFLUX
CHAMP
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
AMC
ARMAFILT
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
FILTRON
FILTRON
FILTRON
PUROLATOR
PUROLATOR
CHAMP
LUBERFINER
FRAM
FRAM
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
WOODGATE
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
COOPERS
RYCO
RYCO
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.