Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: L40229
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
95
Diametru interior 1 [mm]
63
Diametru interior 2 [mm]
57
Dimensiune filet
M20X1,5
Înaltime [mm]
122
Incarcare date...
BOSCH
ASHIKA
ASHIKA
DAIHATSU
TOYOTA
DAIHATSU
DAIHATSU
UFI
UFI
UFI
GENERAL MOTORS
CROSLAND
TEHO
ISUZU
ISUZU
GENERAL MOTORS
BOSCH
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BALDWIN
P.B.R.
PBR
VIC
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
FORD
ELOFIC
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
GIF FILTER
GIF FILTER
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
OEM
FLEETGUARD
CHAMP
PURFLUX
COOPERS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
AMC Filter
AMC Filter
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
TEHO
FILTRON
DONALDSON
PUROLATOR
ACDelco
CHAMP
FRAM
FRAM
TECNOCAR
MAZDA
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ASAS
ASAS
MANN-FILTER
WOODGATE
WIX FILTERS
ACDelco
GUD FILTERS
MISFAT
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.