Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: L40198
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
68
Diametru interior 1 [mm]
63
Diametru interior 2 [mm]
54
Dimensiune filet
M20X1,5
Înaltime [mm]
90
Incarcare date...
BOSCH
LUCAS CAV
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
MITSUBISHI
HONDA
CROSLAND
CROSLAND
UFI
UFI
HYUNDAI
VOLVO
VOLVO
MITSUBISHI
FORD
FORD
FORD
FORD
TEHO
GENERAL MOTORS
LUCAS CAV
KOLBENSCHMIDT
FORD
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
ISUZU
KOMATSU
KOMATSU
ISUZU
KOMATSU
KOMATSU
GMC
OPEL
GMC
GMC
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GMC
GENERAL MOTORS
OPEL
BALDWIN
P.B.R.
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
FORD
MOTORCRAFT
FIRST LINE
FIRST LINE
JAPANPARTS
JAPANPARTS
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
MAZDA
LAUTRETTE
HENGST FILTER
HENGST FILTER
AMC Filter
AMC Filter
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
MAZDA
MAZDA
MAZDA
PUROLATOR
PUROLATOR
OEM
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
PURFLUX
PURFLUX
MITSUBISHI
MITSUBISHI
AMC Filter
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
FILTRON
BOSCH
PUROLATOR
CHAMP
FRAM
FRAM
PROTON
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
VAUXHALL
OPEL
VAUXHALL
OPEL
OPEL
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
ACDelco
COOPERS
MISFAT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.