Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: L40124
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
76
Diametru interior 1 [mm]
72
Diametru interior 2 [mm]
62
Dimensiune filet
3/4"-16
Înaltime [mm]
85
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FRAD
FRAD
NISSAN
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
UFI
UFI
UFI
UFI
SAME
SAME
LAMBORGHINI
MONARK
FIAT
FIAT
DONIT FILTER
DONIT FILTER
DONIT FILTER
TEHO
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
MASERATI
FIAT
FORD
FORD
FIAT
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
FIAT
MAPCO
FIAT
FIAT
HOFFER
HOFFER
HOFFER
FIAT
RENAULT
BOSCH
KNECHT
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
LUCAS CAV
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
ELOFIC
TJ FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
UNIPART
UNIPART
UNIPART
HENGST FILTER
LAUTRETTE
PUROLATOR
PUROLATOR
OEM
PUROLATOR
UNICO FILTER
CHAMP
PURFLUX
CHAMP
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
ASAS
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
ACDelco
COOPERS
MISFAT
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.