Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OG 864
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru 1 [mm]
93
Diametru 2 [mm]
62
Diametru 3 [mm]
71
Înaltime [mm]
95
Dimensiune filet
M 22 X 1.5
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
HOFFER
CROSLAND
UFI
VAICO
TOPRAN
TOPRAN
TSN
FORD
FORD
FOMOCO
TEHO
HOFFER
KOLBENSCHMIDT
FORD
LAND ROVER
TEHO
HOFFER
FORD
KOLBENSCHMIDT
FORD
WIX FILTERS
WIX FILTERS
VALEO
VALEO
FORD
TSN
FORD
BLUE PRINT
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
BALDWIN
PBR
SAKURA
UNION
VIC
FRAM
CLEAN FILTERS
CHAMPION
CHAMPION
MOTORCRAFT
FORD
FORD
FORD
MOTORCRAFT
MAZDA
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
CROSLAND
DELPHI
BIG FILTER
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
NIPPARTS
PUROLATOR
LYNXauto
FLEETGUARD
UNICO FILTER
ROVER
CHAMPION
LUBERFINER
PURFLUX
PURFLUX
NPS
MFILTER
AMC
AMC
KNECHT
KNECHT
FRAM
OEM
FILTRON
DONALDSON
PUROLATOR
AC
PATRON
FRAM
FRAM
FRAM
CHAMPION
LUBERFINER
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
SCT Germany
SCT Germany
ALCO FILTER
ASAS
MFILTER
VAICO
MOTAQUIP
MANN-FILTER
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
ACDelco
FORD
FORD
COOPERS
MISFAT
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.