Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OG 601 HQ
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru 1 [mm]
93
Diametru 2 [mm]
76
Diametru 3 [mm]
88
Dimensiune filet
M 20 X 1.5
Înaltime [mm]
90
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
JCB (BAMFORD)
BOSCH
ASHIKA
DAIHATSU
DAIHATSU
CROSLAND
CROSLAND
CHAMPION
UFI
UFI
UFI
GMC
FACET
KOMATSU
OPEL
CHERY
WIX FILTERS
WIX FILTERS
OPEL
ISUZU
CLARK
CLARK
FACET
CASE IH
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
TSN
TSN
GENERAL MOTORS
GMC
ISUZU
GENERAL MOTORS
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BALDWIN
PBR
SAKURA
VIC
PURFLUX
VIC
UNION
COMLINE
DIGÖMA
DIGÖMA
CLEAN FILTERS
FORD
ELOFIC
CHAMPION
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
SogefiPro
DELPHI
BIG FILTER
BIG FILTER
NPS
AMC Filter
AMC
NIPPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
LYNXauto
KOBELCO
PURFLUX
MFILTER
KNECHT
OEM
FILTRON
FILTRON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
AC
AC
CHAMPION
LUBERFINER
LUBERFINER
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
SCT Germany
ALCO FILTER
MFILTER
MOTAQUIP
MANN-FILTER
WIX FILTERS
WIX FILTERS
ACDelco
ISUZU
ACDelco
COOPERS
GUD FILTERS
MISFAT
GUD FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.