Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: OG 519 HQ
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru 1 [mm]
102
Diametru 2 [mm]
72,4
Diametru 3 [mm]
80
Înaltime [mm]
126,2
Dimensiune filet
M 24 X 1.5
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
TOYOTA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
DENSO
YANMAR
FORD
HOFFER
HOFFER
PROFIT
STELLOX
CROSLAND
UFI
UFI
MEYLE
FORD
FORD
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
WIX FILTERS
VALEO
MAPCO
MAPCO
MAGNETI MARELLI
HOFFER
HOFFER
KOLBENSCHMIDT
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
HINO
DAIHATSU
TOYOTA
ISUZU
HINO
HINO
TSN
TSN
BOSCH
DENCKERMANN
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BALDWIN
PBR
BALDWIN
UNICO FILTER
BOSCH
SAKURA
VIC
ACDelco
AIKO
CHAMPION
UNION
SAKURA
VIC
VIC
UNION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
FORD
MOTORCRAFT
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
ELOFIC
ELOFIC
SogefiPro
CROSLAND
DELPHI
DELPHI
BIG FILTER
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
HEXEN
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
PUROLATOR
LYNXauto
LYNXauto
LYNXauto
FLEETGUARD
LUBERFINER
CHAMPION
PURFLUX
PURFLUX
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MFILTER
MFILTER
AMC
ARMAFILT
KNECHT
OEM
TEHO
FILTRON
FILTRON
FILTRON
DONALDSON
DONALDSON
PATRON
PATRON
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
SCT Germany
ALCO FILTER
ASAS
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ASAS
NPS
SAKURA
AMC
AMC Filter
VAICO
MOTAQUIP
MAZDA
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
MAZDA
MAZDA
MANN-FILTER
ACDelco
ACDelco
FORD
FORD
COOPERS
GUD FILTERS
MISFAT
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.