Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: OG 518
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru 1 [mm]
93
Diametru 2 [mm]
62,3
Diametru 3 [mm]
70,3
Dimensiune filet
1-12 UNF
Înaltime [mm]
121,8
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
FORD
THERMO KING
THERMO KING
VOLVO
HOFFER
HOFFER
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
PROFIT
WHITE
VIC
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
GMC
GMC
CRANECARRIER COMPANY
CRANECARRIER COMPANY
FACET
CASE IH
CASE IH
KOMATSU
KOLBENSCHMIDT
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
VALEO
GMC
PUROLATOR
CASE IH
HOFFER
HOFFER
TSN
TSN
TSN
MASTER-SPORT
CROSLAND
CATERPILLAR
DENCKERMANN
CHAMPION
GUD FILTERS
CHAMPION
BLUE PRINT
NISSAN
NISSAN
BALDWIN
PBR
PBR
UNICO FILTER
BOSCH
SAKURA
VIC
VIC
FILTRAK
VIC
FILTRAK
VIC
AIKO
FILTRAK
VIC
AIKO
UNION
UNION
FORD
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
LAUTRETTE
MECAFILTER
MECAFILTER
ELOFIC
ELOFIC
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
SogefiPro
SogefiPro
CROSLAND
SogefiPro
DELPHI
BIG FILTER
UNIPART
HENGST FILTER
COOPERS
IPS Parts
IPS Parts
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MOPAR PARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
LYNXauto
LYNXauto
DONALDSON
CHAMPION
LUBERFINER
CHAMPION
PURFLUX
COOPERS
MFILTER
MFILTER
MFILTER
NPS
AMC Filter
AMC
KNECHT
KNECHT
OEM
TEHO
FILTRON
FILTRON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PATRON
AC
AC
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
CHAMPION
LUBERFINER
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
VAICO
MOTAQUIP
WIX FILTERS
MANN-FILTER
ACDelco
ACDelco
AC
ACDelco
ACDelco
FORD
COOPERS
GUD FILTERS
MISFAT
MISFAT
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.