Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OG 503
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru 1 [mm]
93
Diametru 2 [mm]
80
Diametru 3 [mm]
88
Înaltime [mm]
121,2
Dimensiune filet
M 26 X 1.5
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
OPEL
OPEL
BOSCH
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
HOFFER
HOFFER
PROFIT
DAIHATSU
MAZDA
DAIHATSU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
CROSLAND
TEHO
UFI
GENERAL MOTORS
MEYLE
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
WIX FILTERS
OPEL
HOFFER
HOFFER
KOLBENSCHMIDT
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
ISUZU
TSN
GENERAL MOTORS
DENCKERMANN
BLUE PRINT
PBR
BALDWIN
UNICO FILTER
UNICO FILTER
SAKURA
VIC
FILTRAK
VIC
PURFLUX
UNION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
ELOFIC
SogefiPro
CROSLAND
DELPHI
BIG FILTER
UNIPART
GIF FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
PUROLATOR
PUROLATOR
LYNXauto
FLEETGUARD
PURFLUX
CHAMPION
PURFLUX
NPS
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MFILTER
AMC
KNECHT
OEM
FILTRON
FILTRON
PATRON
FRAM
FRAM
TECNOCAR
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MOTAQUIP
WIX FILTERS
WIX FILTERS
MANN-FILTER
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
COOPERS
MISFAT
MISFAT
COOPERS
GUD FILTERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.