Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OG 233 ECO
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru 1 [mm]
81
Diametru 2 [mm]
27,7
Diametru 3 [mm]
27,7
Înaltime [mm]
109,5
Incarcare date...
BECK/ARNLEY
CROSLAND
ASHIKA
KOLBENSCHMIDT
FORD
HOFFER
HOFFER
JP GROUP
BOSCH
MARWAL
BOSCH
BOSCH
PROFIT
VAICO
STELLOX
SWAG
UFI
FEBI BILSTEIN
MEYLE
DONIT FILTER
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
TOPRAN
WIX FILTERS
TEHO
VALEO
VALEO
MAPCO
BOSCH
HOFFER
WIX FILTERS
MASTER-SPORT
TSN
KOLBENSCHMIDT
OSSCA
DENCKERMANN
ACDelco
PBR
ACDelco
ASAS
ASAS
FRAM
TEHO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
LUCAS
MOTORCRAFT
UNICO FILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
ELOFIC
SogefiPro
CROSLAND
JAPANPARTS
DELPHI
GUD FILTERS
COOPERS
BIG FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
PURFLUX
MOPAR PARTS
PUROLATOR
MOPAR PARTS
MISFAT
CHAMPION
UNICO FILTER
GIF FILTER
LYNXauto
BALDWIN
ALCO FILTER
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
MFILTER
ARMAFILT
OEM
FILTRON
TECNOCAR
KNECHT
KNECHT
CHAMPION
PUROLATOR
LUBERFINER
PATRON
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
MFILTER
VAICO
VAICO
MOTAQUIP
WIX FILTERS
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.