Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OG 231 ECO
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru 1 [mm]
63,5
Diametru 2 [mm]
31
Diametru 3 [mm]
31
Înaltime [mm]
115
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
TRUCKTECHNIC
CHRYSLER
MEYLE
CROSLAND
SWAG
ASHIKA
ASHIKA
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
HOFFER
HOFFER
MEYLE
MEYLE
MEYLE
BOSCH
PROFIT
JAPKO
JAPKO
STELLOX
STELLOX
FEBI BILSTEIN
UFI
UFI
VAICO
AUTOMEGA
TOPRAN
TOPRAN
TOPRAN
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
CHRYSLER
TEHO
WIX FILTERS
VALEO
VALEO
MERCEDES-BENZ
MAPCO
MAPCO
HOFFER
TSN
TSN
TSN
MERCEDES-BENZ
DENCKERMANN
DENCKERMANN
DENCKERMANN
MERCEDES-BENZ
ACDelco
BLUE PRINT
COOPERS
BSG
FRAM
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
UNICO FILTER
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
SAKURA
SAKURA
SogefiPro
SogefiPro
JAPANPARTS
JAPANPARTS
DELPHI
COOPERS
COOPERS
BIG FILTER
MANN-FILTER
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MISFAT
MISFAT
PURFLUX
PURFLUX
FLEETGUARD
GIF FILTER
LYNXauto
LYNXauto
LUBERFINER
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
MFILTER
MFILTER
ARMAFILT
HEXEN
FILTRON
OEM
TECNOCAR
KNECHT
KNECHT
BALDWIN
DONALDSON
BALDWIN
CHAMPION
PATRON
PATRON
PATRON
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
MFILTER
MFILTER
VAICO
WIX FILTERS
WIX FILTERS
CHAMPION
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.