Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OG 217
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru 1 [mm]
108
Diametru 2 [mm]
62
Diametru 3 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Înaltime [mm]
115
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
2,5
Incarcare date...
WEBER
BOSCH
BOSCH
VAG
MEYLE
VAICO
TOPRAN
JP GROUP
MASTER-SPORT
JP GROUP
PROFIT
CROSLAND
STELLOX
CROSLAND
TEHO
UFI
FRAD
AUTOMEGA
TEHO
OSSCA
KOLBENSCHMIDT
FORD
WIX FILTERS
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAPCO
TEHO
MAPCO
VAG
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
ScanTech
DENCKERMANN
PBR
PBR
PBR
CHAMPION
FRAM
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MECAFILTER
ELOFIC
TJ FILTERS
TJ FILTERS
SogefiPro
SogefiPro
CROSLAND
SogefiPro
CROSLAND
DELPHI
DELPHI
BIG FILTER
UNIPART
GIF FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
LYNXauto
FLEETGUARD
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
CHAMPION
LUBERFINER
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
MFILTER
ARMAFILT
KNECHT
OEM
FILTRON
FILTRON
PATRON
PATRON
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
SCT Germany
ALCO FILTER
VAICO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
COOPERS
MISFAT
MISFAT
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.