Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OG 201
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru 1 [mm]
76
Diametru 2 [mm]
62
Diametru 3 [mm]
71
Dimensiune filet
3/4 - 16 UNF
Înaltime [mm]
89
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
TOYOTA
BECK/ARNLEY
BOSCH
TOYOTA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
ASHIKA
JAPKO
DENSO
DENSO
FORD
FORD
HOFFER
HOFFER
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
FORD
FORD
STELLOX
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
UFI
FEBI BILSTEIN
TOPRAN
TEHO
CROSLAND
BRIGGS & STRATTON
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
TOPRAN
KOLBENSCHMIDT
WIX FILTERS
VALEO
VALEO
MAPCO
CLARK
MASTER-SPORT
HOFFER
HOFFER
SWAG
BOSCH
BOSCH
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TSN
BOSCH
DENCKERMANN
DENCKERMANN
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
JOHN DEERE
BALDWIN
VIC
VIC
VIC
SAKURA
UNION
CHAMPION
SAKURA
VIC
VIC
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
ELOFIC
TJ FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
CROSLAND
DELPHI
BIG FILTER
UNIPART
HENGST FILTER
CASE IH
HENGST FILTER
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
LYNXauto
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
FLEETGUARD
MAZDA
UNICO FILTER
CHAMPION
PURFLUX
PURFLUX
NPS
MFILTER
MFILTER
MFILTER
AMC
ARMAFILT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
OEM
TEHO
FILTRON
FILTRON
DONALDSON
PATRON
PATRON
PATRON
PATRON
ACDelco
LUBERFINER
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
SCT Germany
ALCO FILTER
ALCO FILTER
AMC
AMC
AMC
VAICO
VAICO
MOTAQUIP
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
ACDelco
COOPERS
COOPERS
COOPERS
COOPERS
MISFAT
MISFAT
FIL FILTER
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.