Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: OG 103 ECO
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru 1 [mm]
70
Diametru 2 [mm]
27
Diametru 3 [mm]
27
Înaltime [mm]
72
Incarcare date...
ASHIKA
FORD
FORD
FORD
FORD
HOFFER
HOFFER
BOSCH
MARWAL
BOSCH
MARWAL
PROFIT
FORD
FORD
FORD
FORD
GAZ
CROSLAND
TEHO
CROSLAND
UFI
TOPRAN
FEBI BILSTEIN
FORD
FORD
FORD
KOLBENSCHMIDT
TEHO
LUCAS
VALEO
MAPCO
MAPCO
SWAG
MEYLE
HOFFER
HOFFER
KOLBENSCHMIDT
TSN
TSN
DENCKERMANN
ACDelco
ACDelco
PBR
BLUE PRINT
ASAS
ASAS
RAYBESTOS
BOSCH
FRAM
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
RENAULT SAMSUNG
MOTORCRAFT
UNICO FILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
MECAFILTER
SAKURA
COMLINE
JP GROUP
SogefiPro
CROSLAND
SogefiPro
CROSLAND
IRISBUS
JAPANPARTS
DELPHI
COOPERS
COOPERS
K&N Filters
MANN-FILTER
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
MAZDA
MAZDA
PURFLUX
MAZDA
MAZDA
LYNXauto
NPS
ALCO FILTER
CLEAN FILTERS
FIL FILTER
FIL FILTER
AGRALE
AMC
MFILTER
UNION
VIC
ARMAFILT
FILTRON
FILTRON
OEM
KAWASAKI
TECNOCAR
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
BALDWIN
BALDWIN
LUBERFINER
PATRON
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
SCT Germany
SCT Germany
VAICO
MOTAQUIP
MOTAQUIP
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.