Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: ZP 517
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
94
Înaltime [mm]
143
Diametru simering [mm]
62,4
Diametru simering [mm]
71,6
Dimensiune filet
5/8-18 UNF
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
TOWMOTOR CORP.
FRAD
MASSEY FERGUSON
ISUZU
FIAT
FORD
HANOMAG HENSCHEL
HYSTER
HYSTER
MASSEY FERGUSON
UFI
UFI
UFI
MASSEY FERGUSON
TEHO
FIAT
CARELLO
CARELLO
FIAT
FIAT
TEHO
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
DONIT FILTER
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
WIX FILTERS
CROSLAND
CROSLAND
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
MAPCO
FIAT
FIAT
ALLIS-CHALMERS
FIAT
TALBOT
A.L. FILTER
KNECHT
COOPERS
BALDWIN
BALDWIN
BALDWIN
P.B.R.
UNICO FILTER
KNECHT
CHAMPION
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
ELOFIC
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
TJ FILTERS
TJ FILTERS
MOTORCRAFT
KNECHT
KNECHT
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
GIF FILTER
HENGST FILTER
ALLIS-CHALMERS
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
LUBERFINER
PUROLATOR
PURFLUX
ARMAFILT
MAHLE FILTER
TEHO
TEHO
FILTRON
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
ACDelco
DONALDSON
FRAM
FRAM
FRAM
PUROLATOR
PUROLATOR
CHAMP
ACDelco
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
ACDelco
ASAS
ALCO FILTER
ALCO FILTER
WOODGATE
WOODGATE
MANN-FILTER
COOPERS
COOPERS
FIL FILTER
OEM
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.