Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: ZP 514 C
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
106
Înaltime [mm]
171
Diametru simering [mm]
62,4
Diametru simering [mm]
71,6
Dimensiune filet
3/4-16 UNF
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
MEAT & DORIA
FIAT
IVECO
IVECO
FIAT
IVECO
SPERRY NEW HOLLAND
SAURER
CROSLAND
CROSLAND
UFI
UFI
SAME
TEHO
FRAD
CARELLO
CARELLO
DONIT FILTER
FIAT
FIAT
IVECO
IVECO
FIAT
IVECO
SPERRY NEW HOLLAND
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FORD
RENAULT TRUCKS
FORD
FORD
FORD
FIAT
FIAT
GENERAL MOTORS
FIAT
FIAT
CROSLAND
BOSCH
FIAT
KNECHT
P.B.R.
P.B.R.
BALDWIN
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
TJ FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
GIF FILTER
GIF FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
LUBERFINER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
LUBERFINER
UNICO FILTER
PUROLATOR
PURFLUX
PURFLUX
COOPERS
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
DONALDSON
FRAM
FRAM
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
ASAS
ALCO FILTER
POCLAIN
MANN-FILTER
WOODGATE
ACDelco
ACDelco
ACDelco
MISFAT
MISFAT
COOPERS
GUD FILTERS
FIL FILTER
FIL FILTER
OEM
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.