Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: ZP 3553
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
77
Înaltime [mm]
85,5
Diametru simering [mm]
60,5
Diametru simering [mm]
70
Dimensiune filet
M 20 x 1.5
Presiune de deschidere supapa trecere [bar]
1,5
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FRAD
LOMBARDINI
MEAT & DORIA
CROSLAND
CROSLAND
UFI
UFI
UFI
UFI
UFI
TEHO
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
TOFAS
VALEO
VALEO
FIAT
FIAT
MAGNETI MARELLI
FIAT
HOFFER
P.B.R.
P.B.R.
P.B.R.
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
BOSCH
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
UNICO FILTER
CHAMP
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
SCT Germany
ALCO FILTER
ASAS
ASAS
ASAS
ASAS
ALCO FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
WIX FILTERS
ACDelco
COOPERS
COOPERS
COOPERS
MISFAT
MISFAT
MISFAT
GUD FILTERS
OEM
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.