Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: ML 1247
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
90
Diametru exterior 1 [mm]
92
Diametru interior [mm]
11,4
Diametru interior 1 [mm]
24,4
Înaltime [mm]
196
Double element
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
BECK/ARNLEY
O & K
MEAT & DORIA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FRAD
UFI
MONARK
MONARK
CROSLAND
RENAULT TRUCKS
FORD
FORD
FORD
FORD
TEHO
VALEO
MERCEDES-BENZ
MAPCO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
HOFFER
BOSCH
GENERAL MOTORS
ACDelco
P.B.R.
ACDelco
ASAS
COOPERS
FRAM
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
TEHO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
CASE IH
POCLAIN
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
TJ FILTERS
DELPHI
COOPERS
GUD FILTERS
UNIPART
UNIPART
KNECHT
KNECHT
KNECHT
PURFLUX
PUROLATOR
MISFAT
CHAMP
FLEETGUARD
UNICO FILTER
GIF FILTER
LUBERFINER
PURFLUX
ALCO FILTER
OEM
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
TECNOCAR
ARMAFILT
ARMAFILT
FILTRON
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
BALDWIN
DONALDSON
CHAMP
LUBERFINER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
QUINTON HAZELL
COOPERS
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
WOODGATE
CHAMPION
ACDelco

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.