Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: ML 1087
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
120
Diametru interior [mm]
13,4
Diametru interior 1 [mm]
56
Înaltime [mm]
194
Incarcare date...
CLAAS
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
CLAAS
CLAAS
MEAT & DORIA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
UFI
UFI
MONARK
MONARK
MONARK
DT
FEBI BILSTEIN
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DONIT FILTER
DT
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
WIX FILTERS
TEHO
TEHO
FRAD
LIEBHERR
KÄSSBOHRER
KÄSSBOHRER
CROSLAND
CROSLAND
CROSLAND
ACDelco
ACDelco
P.B.R.
P.B.R.
KNECHT
KNECHT
KNECHT
KNECHT
ASAS
ASAS
COOPERS
COOPERS
COOPERS
FRAM
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
TEHO
TEHO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
GUD FILTERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
MISFAT
PURFLUX
UNICO FILTER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
GIF FILTER
LUBERFINER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
OEM
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
ARMAFILT
FILTRON
TECNOCAR
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
BALDWIN
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
COOPERS
SOFIMA
SCT Germany
KNECHT
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.