Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: LC-414
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Incarcare date...
BOSCH
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
BOSCH
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
CITROEN/PEUGEOT
VOLVO
GENERAL MOTORS
NISSAN
NISSAN
NISSAN
FORD
CITROEN/PEUGEOT
FORD
VOLVO
VOLVO
MITSUBISHI
FORD
FORD
OPEL
ALFAROME/FIAT/LANCI
ALFAROME/FIAT/LANCI
ALFAROME/FIAT/LANCI
OPEL
VALEO
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
ALFAROME/FIAT/LANCI
ALFAROME/FIAT/LANCI
ALFAROME/FIAT/LANCI
ALFAROME/FIAT/LANCI
ISUZU
ISUZU
ISUZU
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
FORD
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
FORD
NISSAN
UNION
VIC
AMC Filter
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
FORD
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MAZDA
MAZDA
AMC Filter
NIPPARTS
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
MAZDA
FORD
OEM
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
AMC Filter
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MAZDA
MAHLE ORIGINAL
MAHLE ORIGINAL
MAHLE ORIGINAL
FILTRON
FILTRON
FRAM
FRAM
FRAM
MAZDA
SCT Germany
BRILLIANCE
ALCO FILTER
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
MANN-FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.