Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 20-50605-SX
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Înaltime [mm]
175
Diametru simering [mm]
72
Filet de conectare
3/4"-16UNF-2B
Diametru carcasa [mm]
93,5
Diametru interior 2 [mm]
62
Greutate (în kg)
0,774
Incarcare date...
KRAMER
CLAAS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
TALBOT
RENAULT TRUCKS
CLAAS
KHD
BOSCH
MEYLE
TOPRAN
MASSEY FERGUSON
VOLVO
VOLVO
VOLVO
CLAAS
KRAMER
FORD
VOLVO
VOLVO
VOLVO
MASSEY FERGUSON
CLAAS
DAF
NISSAN
NISSAN
NISSAN
FORD
KOMATSU
OEM
HYUNDAI
PERKINS
MASSEY FERGUSON
PERKINS
PERKINS
PERKINS
CASE IH
CUMMINS
PERKINS
MASSEY FERGUSON
HANOMAG
PERKINS
CASE IH
MITSUBISHI
RENAULT TRUCKS
VOLVO
VOLVO
VOLVO
MWM
MWM
FAUN
FAUN
KHD
KHD
KHD
KHD
SAURER
FAUN
RENAULT TRUCKS
FORD
KÜHLER SCHNEIDER
KÜHLER SCHNEIDER
FORD
FORD
FORD
FORD
JUNGHEINRICH
TALBOT
FORD
FIAT
FIAT
FIAT
VOLVO
FIAT
FIAT
NISSAN
IVECO
PEGASO
PEGASO
CHRYSLER
TALBOT
CITROEN/PEUGEOT
TALBOT
FORD
GMC
CHEVROLET
GMC
CATERPILLAR
PORSCHE
PORSCHE
PORSCHE
VAUXHALL
ScanTech
FREIGHTLINER
MWM
DAF
DAF
BALDWIN
BALDWIN
BALDWIN
FORD
FORD
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
KRAMER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
FILTRON
DONALDSON
FRAM
KOMATSU

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.