Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 20-50603-SX
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Înaltime [mm]
141
Diametru simering [mm]
72
Filet de conectare
3/4"-16UNF-2B
Diametru carcasa [mm]
94
Diametru interior 2 [mm]
62
Greutate (în kg)
0,497
Incarcare date...
KRAMER
CLAAS
CLAAS
CLAAS
BOSCH
KRAMER
NISSAN
NISSAN
MAN
ALFA ROMEO
ALFA ROMEO
DEUTZ-FAHR
ISUZU
MAN
JUNGHEINRICH
CLAAS
CLAAS
DAF
TOYOTA
FIAT
OEM
MAZDA
RENAULT TRUCKS
MAN
MAN
GENERAL MOTORS
PERKINS
KOMATSU
PERKINS
PERKINS
PERKINS
MAN
CASE IH
CATERPILLAR
FORD
FIAT
VOLVO
VOLVO
FORD
RENAULT TRUCKS
FORD
FORD
CITROEN/PEUGEOT
LAND ROVER
LAND ROVER
VAUXHALL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
PEGASO
ALFA ROMEO
FIAT
ALFA ROMEO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
KOMATSU
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
KOMATSU
FORD
PERKINS
FIAT
ALFA ROMEO
FIAT
IVECO
FIAT
CLAAS
CLAAS
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
VAUXHALL
VAUXHALL
CATERPILLAR
CATERPILLAR
VW
FIAT
FIAT
FORD
SPERRY NEW HOLLAND
SPERRY NEW HOLLAND
CASE IH
FIAT
FORD
IVECO
FORD
NISSAN
DEUTZ-FAHR
DAF
DAF
LAND ROVER
LAND ROVER
DAF
FORD
MAN
FORD
FORD
DAF
DAF
KOMATSU
SogefiPro
SogefiPro
ROVER
DAF
MITSUBISHI
DAF
CITROEN/PEUGEOT
KNECHT
MAHLE FILTER
FILTRON
FILTRON
DONALDSON
FRAM
MANN-FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.