Filtru ulei

Filtru ulei

OEM: 20-50573-SX
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Înaltime [mm]
118,1
Dimensiune filet
3/4"-16UNF-2B
Diametru interior [mm]
51,5
Diametru carcasa [mm]
76
Diametru simering [mm]
63
Incarcare date...
DAIHATSU
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
BOSCH
INTERNATIONAL
TOYOTA
ISUZU
TOYOTA
KOMATSU
KOMATSU
NISSAN
NISSAN
NISSAN
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
DAIHATSU
TOYOTA
LEXUS
DAIHATSU
TOYOTA
LEXUS
LEXUS
TOYOTA
DAIHATSU
DAIHATSU
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
FIAT
OEM
RENAULT TRUCKS
NISSAN
FIAT
FIAT
KÜHLER SCHNEIDER
FORD
FORD
FORD
FIAT
CLARK
FIAT
FIAT
GENERAL MOTORS
FIAT
VOLVO
VOLVO
FORD
ISUZU
ISUZU
GMC
OPEL
TOYOTA
FIAT
FIAT
FORD
FORD
CATERPILLAR
FIAT
SogefiPro
SogefiPro
NIPPARTS
CITROEN/PEUGEOT
KNECHT

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.