Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: Z112A
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
94
Filet interior 1 [mm]
D2= 13/16"-16
Diametru 3 [mm]
61,5
Diametru 4 [mm]
71,5
Înaltime [mm]
143
Incarcare date...
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
BOSCH
BOSCH
HYSTER
CUMMINS
CLARK
CUMMINS
MASSEY FERGUSON
UFI
UFI
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
CROSLAND FILTERS
INTERNATIONAL HARV.
INTERNATIONAL HARV.
INTERNATIONAL HARV.
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
RENAULT TRUCKS
CROSLAND FILTERS
CLARK
KOMATSU
VOLVO
INTERNATIONAL HARV.
CATERPILLAR
CATERPILLAR
CATERPILLAR
CASE IH
JOHN DEERE
JOHN DEERE
CASE IH
BALDWIN
PBR
PBR
CUMMINS
BALDWIN
CUMMINS
KOMATSU
MECAFILTER
CUMMINS
CUMMINS
CUMMINS
LUBERFINER
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
ROVER
GIF FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
LUBERFINER
PURFLUX
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
FILTRON
BOSCH
BOSCH
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
DELPHI
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
LUBERFINER
PUROLATOR
TECNOCAR
FILMAR
JOHN DEERE
JOHN DEERE
JOHN DEERE
JOHN DEERE
MOTAQUIP
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
WOODGATE
WOODGATE
WOODGATE
OEM
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.