Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: FOP809
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru exterior
59
Diametru interior [mm]
19
Diametru interior 1 [mm]
9
Înaltime [mm]
105
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
BECK/ARNLEY
CROSLAND
CROSLAND
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
WÄRTSILÄ
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MERCEDES-BENZ
UFI
UFI
MONARK
MONARK
DONIT FILTER
DONIT FILTER
FORD
FORD
FORD
TEHO
TEHO
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
ACDelco
ACDelco
P.B.R.
PBR
P.B.R.
PBR
ACDelco
ACDelco
KNECHT
KNECHT
KNECHT
ASAS
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
TEHO
TEHO
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
ELOFIC
ELOFIC
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
OEM
TJ FILTERS
TJ FILTERS
DELPHI
DELPHI
COOPERS
COOPERS
GUD FILTERS
UNIPART
UNIPART
MANN-FILTER
MANN-FILTER
PUROLATOR
PUROLATOR
MISFAT
MISFAT
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
CHAMP
CHAMP
UNICO FILTER
LAUTRETTE
GIF FILTER
ALCO FILTER
FIL FILTER
FIL FILTER
CLEAN FILTERS
ARMAFILT
ARMAFILT
FILTRON
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
DONALDSON
CHAMP
PUROLATOR
PUROLATOR
QUINTON HAZELL
COOPERS
COOPERS
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
WIX FILTERS
CHAMPION
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.