Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: FO93
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
81
Diametru interior 1 [mm]
62
Diametru interior 2 [mm]
55
Dimensiune filet
3/4"-16
Înaltime [mm]
122
Incarcare date...
RENAULT
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
ASHIKA
KOMATSU
KUBOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DAIHATSU
BOSCH
BOSCH
CROSLAND
UFI
RENAULT TRUCKS
TEHO
TEHO
FORD
FORD
FORD
WIX FILTERS
LUCAS CAV
LUCAS CAV
ISUZU
ISUZU
ISUZU
GENERAL MOTORS
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CATERPILLAR
BLUE PRINT
BLUE PRINT
A.L. FILTER
A.L. FILTER
A.L. FILTER
KNECHT
KNECHT
VIC
VIC
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
ELOFIC
ELOFIC
TJ FILTERS
TJ FILTERS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
OEM
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
UNIPART
GIF FILTER
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
UNICO FILTER
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
CITROËN
ARMAFILT
MAHLE FILTER
TEHO
TEHO
DONALDSON
PUROLATOR
ACDelco
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ASAS
ASAS
AMC Filter
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WOODGATE
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
ACDelco
MISFAT
MISFAT
COOPERS
FIL FILTER
FIL FILTER
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.