Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: FO138
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru exterior
108
Diametru interior 1 [mm]
72
Diametru interior 2 [mm]
62
Dimensiune filet
3/4"-16
Înaltime [mm]
115
Incarcare date...
SAME
LAMBORGHINI
HÜRLIMANN
LAMBORGHINI
HÜRLIMANN
SAME
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
VAG
MEAT & DORIA
IVECO
CROSLAND
CROSLAND
SAURER
MERCEDES-BENZ
CROSLAND
UFI
UFI
FRAD
TEHO
DONIT FILTER
FIAT
VAG
FIAT
IVECO
FIAT
IVECO
FIAT
FORD
FORD
FORD
FORD
WIX FILTERS
MAPCO
MAPCO
VAG
RENAULT
RENAULT TRUCKS
RENAULT
RENAULT
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
GENERAL MOTORS
BOSCH
KNECHT
P.B.R.
PBR
CHAMPION
CHAMPION
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
KNECHT
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
ELOFIC
TJ FILTERS
TJ FILTERS
OEM
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
DELPHI
DELPHI
UNIPART
HENGST FILTER
HENGST FILTER
LAUTRETTE
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
CHAMP
CHAMP
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
TEHO
FILTRON
ACDelco
PUROLATOR
FRAM
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
TECNOCAR
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
ALCO FILTER
ASAS
ASAS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
WIX FILTERS
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
COOPERS
MISFAT
COOPERS
FIL FILTER

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.