Filtru ulei Marire poza

Filtru ulei

OEM: 10503
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Filtru insurubabil
Lungime [mm]
125,6
Diametru exterior
90
Diametru de montaj [mm]
63
Filet interior (mm)
M20 x 1,5
Incarcare date...
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
BOSCH
JAPANPARTS
OEM
MAGNETI MARELLI
DAIHATSU
SUZUKI
UFI
UFI
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
ASHUKI
VIC
UNION
ASHUKI
CLEAN FILTERS
ASHIKA
SogefiPro
DELPHI
DELPHI
ASHUKI
HENGST FILTER
HENGST FILTER
HENGST FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
NPS
MITSUBISHI
MITSUBISHI
DOYEN
AMC Filter
KAVO PARTS
AMC Filter
KAVO PARTS
MDR
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
KNECHT
MAHLE FILTER
PUROLATOR
QUINTON HAZELL
FRAM
FRAM
QUINTON HAZELL
FRAM
TECNOCAR
TECNOCAR
MITSUBISHI
ASHUKI
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
AL-KO
ALCO FILTER
ALCO FILTER
AL-KO
ALCO FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.